Song

Wednesday 27 November 2013

Novelista!



Currently, Currently! CURRENTLY reading this <3

Novel yang diadaptasi ke drama : Love you Mr. Arrogant!
Novel ini aku beli masa aku demam hari tu, seriously orang kalau gila novel memang tak kisah masa, demam pun perlu beli jika mahu. :)

Lagi satu cerita ni sudah menjadi buah mulut orang. Cerita ni best lah, romantik gila lah. Tak tahan aku dengar. Hehe. Lagi pula, aku takder Tv di rumah bah -,- Halal lah aku beli buku ni. Sebab tak dapat tengok dramanya :(

Anyway, cerita ni, biasa jak. Macam drama2 sebelum ni. Gaduh-gaduh sayang. Ceehhh... dalam dunia nyata kita ada lagi kah macam ni? Ada kah? Susah mau jawab kan? Let's just wait and see.. 
Hm, perlu kah aku update pasal cerita ni? ? ? ? Hehe. Kita tengoklah nanti mood "Blog" aku macamana..

It's almost 10pm. Jom balik!

p/s : Hari ni saja OT sebab dirumah no electric :(

Harap2 balik nanti adalah tu. Pray for me guys, gals!

xxx
Mayyie 

No comments:

Post a Comment